ΠΑΝΑΓΙΑ Η ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΙΤΙΣΣΑ

ΠΑΝΑΓΙΑ Η ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΙΤΙΣΣΑ
ΧΑΙΡΕ ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ ΚΑΙ ΘΕΟΒΑΔΙΣΤΟΝ(Κάνετε κλίκ στήν εἰκόνα γιά νά ὁδηγηθεῖτε στό ἱστολόγιο: ΚΥΡΙΟΣ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ 3

Δευτέρα 10 Νοεμβρίου 2014

Πρόσφατο θαῦμα τῆς Παναγίας τῆς Γοργοεπηκόου

Ο Δημήτριος Δημητρακόπουλος  από  τα  Φάρσαλα μας  διηγείται ένα  πρόσφατο  θαύμα  της  Παναγίας  της  Γοργοεπηκόου, όπως  αυτός  το  έζησε, προς  δόξαν  της Παναγίας μας.
Στις 9 Σεπτεμβρίου 2014 η Ιερά Εικόνα  της  Παναγίας  της  Γοργοϋπηκόου, από την Ιερά Μονή  Δοχειαρίου ήταν  στο Μετόχι της Ιεράς  Μονής στον  Σοχό  Θεσσαλονίκης, εγώ μάζευα ντομάτες στα  Τρίκαλα στο  χωριό Παλιόπυργος, είχε πολλές  βροχές και  δυσκόλευε την  συγκομιδή  της  ντομάτας.
Ένας παραγωγός με  πολύ καλή παραγωγή ντομάτας με πήγε  στο  χωράφι  του  να δώ για  να  την  μαζέψω.
Ο  καιρός ήταν δύσκολος  και  βροχερός, αδύνατο να μαζέψω ντομάτες και  του  είπα  πως  θα   φύγω  να  πάω  να  προσκυνήσω την Ιερά  Εικόνα  της  Παναγίας  της  Γοργοεπηκόου στο  Σοχό, έβαλε  το  χέρι  στην τσέπη του,  μου  έδωσε  20  ευρώ για  να  του ανάψω  μια  λαμπάδα στη  χάρη της να τον  βοηθήσει να μαζέψει την  παραγωγή.
Του είπα  ότι θα παρακαλέσω  την Γοργοεπήκοο και  να  μη  φοβάται.Αυτά έγιναν 11π.μ. και  έφυγα, πετώντας, γεμάτος  χαρά για  την  Χρυσή  Βασίλισσά μου, το απερίγραπτο καταφύγιό μου, την  Ουράνιο Ελπίδα  μου, και  έφτασα στο Μετόχι  όταν στην  Εκκλησία έψαλλαν όλοι μαζί  την παράκληση της Γοργοεπηκόου, και όλος  χαρά άρχισα από τα βάθη  της  ψυχής  μου να ψάλλω  δυνατά, με αγάπη και  ταπείνωση, και  να την  παρακαλώ νοερά  και  φωναχτά για  πολλά αιτήματα και  ένα  από  αυτά  ήταν και  για  τον παραγωγό  της  ντομάτας.
Όταν  τελείωσε η  παράκληση είδα  τον  Γέροντά μου  Γρηγόριο και τους πατέρες και ενώ  μιλούσαμε  κτυπάει  το  τηλέφωνό μου,  ήταν  ο  παραγωγός από  τα  Τρίκαλα και  μου  είπε ότι, πρίν  λίγο, (όταν  εμείς  ψάλλαμε  την  παράκληση στην  Γοργοεπήκοο) άρχισε σφοδρή  κακοκαιρία και  πήγε  στο  χωράφι  του  να  δεί τι  γίνεται, και  ενώ γινόταν  κατακλυσμός στα  σύνορα  του  χωραφιού  του  σταματούσε  η  βροχή!!!
Αυτό  τα  ανεξήγητο  γεγονός συνεχίστηκε  για  αρκετές  μέρες στην  περιοχή,  όσο μάζευα ντομάτες  και  προσωπικά  τό αποδίδω στην  θαυματουργό  δύναμη  της  Παναγίας της  Γοργοεπηκόου, και  με  πολύ  χαρά  πληροφορήθηκα  πως  στο  χωριό αυτό  πλέον  έκαναν  εικόνα  της Γοργοεπηκόου και σκοπεύουν να  την  πανηγυρίζουν.
Ας έχουμε  την   ευλογία  της  Παναγίας της  Γοργοεπηκόου.
 http://agioritikesmnimes.blogspot.gr/2014/11/5537.html
 http://www.hristospanagia.gr/?p=33509#more-33509

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου