ΠΑΝΑΓΙΑ Η ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΙΤΙΣΣΑ

ΠΑΝΑΓΙΑ Η ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΙΤΙΣΣΑ
ΧΑΙΡΕ ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ ΚΑΙ ΘΕΟΒΑΔΙΣΤΟΝ(Κάνετε κλίκ στήν εἰκόνα γιά νά ὁδηγηθεῖτε στό ἱστολόγιο: ΚΥΡΙΟΣ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ 3

Πέμπτη 4 Σεπτεμβρίου 2014

Ὁ Ἅγιος Σάββας ὁ νέος ὁ ἐν Καλύμνω, θεραπεία ὄγκου

img1728406.jpg

   Ο ΑΓΙΟΣ ΣΑΒΒΑΣ Ο ΝΕΟΣ Ο ΕΝ ΚΑΛΥΜΝΩ,

 Θεραπεία όγκου
         Στις 2 Απριλίου του 1997, ο γιατρός είπε ότι έπρεπε να κάνω κάτι στο στήθος μου, να πάρω κάποιες βιταμίνες, διότι έπασχαν από κάτι τα κόκκαλα.  Δεν μπορούσα να περπατήσω.  Όταν μ’ έστειλε ο γιατρός να κάνω το test ήταν Μεγάλη Πέμπτη.  Τηλεφώνησαν από την κλινική και είπαν ότι πρέπει να πάω πίσω.  Διότι στο στήθος μου βρήκαν ένα μεγάλο καρύδι που αυτό προκαλεί όγκο.  Ο γιατρός παρακάλεσε και είπε˙  Μην πείτε τίποτα, γιατί έρχεται το Ελληνικό Πάσχα.  Να περάσει το Πάσχα τους και ύστερα να τηλεφωνήσουμε.  Όμως οι γιατροί επέμεναν επειγόντως να πάω πίσω.  Δευτέρα μετά το Πάσχα, του Αγίου Γεωργίου, πήγα και μου είπαν τι έχω πάλι.  Το φάρμακο το είχα στον Άγιο Σάββα.  Έκλαιγα.  Μου βγάλανε ξανά 2 ακτίνες και μου βρήκαν το καρύδι.  Μου βγάλανε 3η ακτίνα και πάλι το ξαναβρήκαν το καρύδι.  Μου λέει ο μεγάλος ο γιατρός˙  κ. Αγγελή˙  πρέπει να σας στείλουμε στο Αντελάιν να αφαιρέσεις το στήθος σου.  Εγώ έκλαψα και ακούμπησα πάνω στο γραφείο και είπα Αγιέ μου Σάββα και πάλι σ’ επικαλούμαι, πάλι βοήθησέ με να’ ρθει πάλι η Χάρη σου κοντά μου.  Ας είμαι η πιο αμαρτωλή γυναίκα του κόσμου.  Κι όμως, να το θαύμα του.  Στην τελευταία ακτίνα είπε ο σπεσιαλίστας να μου πάρουν υγρό, αφού στην ακτίνα αυτό φαινόταν.  Μου πήρανε υγρό και δεν μπορούσαν να βρουν τίποτα˙  με βάζουν μέσα στην τηλεόραση.  Η κόρη μου, 3 νοσοκόμες, ο γιατρός, βλέπανε το καρύδι στο στήθος μου.  Λέει ο γιατρός να πάρουμε σπέσι υγρό από το στήθος.  Παίρνουν υγρό, το βρήκανε.  Είπε ο γιατρός ότι πρέπει να κάνουμε ακόμα ένα test, για να βγάλουμε τ’ αποτελέσματα πότε θα φύγω.  Ήμουν ξαπλωμένη στο κρεββάτι μέσα στο μηχάνημα και βάζαν τη σύριγγα να πάρουν το υγρό.  Την ώρα που έμπαινε η σύριγγα μέσα μου, ακούγαμε φωνές.  Ήταν η κόρη μου Καλλιόπη που φώναζε.  Μαμά, μαμά!  Τι είναι παιδί μου, λέω.  Βλέπω κάτι.  Φώναζε.  Βλέπω τον Άγιο Σάββα να αποσύρει με το χεράκι του τη σύριγγα από το στήθος της μαμάς.  Νάτος, νάτος, τον βλέπω.  Βλέπω το καπελάκι του, το πρόσωπό του.  Μαμάκα μου, δεν έχεις τίποτα.  Θα το δεις.  Όταν πήρανε το υγρό και το εξετάσανε δεν βρήκανε τίποτα.  Ευχαρίστησα και πάλι τον Άγιο Σάββα.  Τον δοξάζω, πάντα, τον προσκυνώ.  Εύχομαι η χάρη του σ’ όλο τον κόσμο.  Και πάλι ευχαριστώ.  Ευχαριστώ τη γερόντισσα που με συμβουλεύει και με προστατεύει.  Τις αδελφές της μονής, τον ιερέα μας και όλον τον κόσμο.  Και πάλι ευχαριστώ.
Μαρία Βασιλείου Αγγελή
Ο ΑΓΙΟΣ ΣΑΒΒΑΣ Ο ΝΕΟΣ Ο ΕΝ ΚΑΛΥΜΝΩ
ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΧΡ. ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ ΘΕΟΛΟΓΟΥ-ΚΑΘΗΓΗΤΟΥ
ΕΚΔΟΣΙΣ ΙΕΡΑΣ ΜΟΝΗΣ ΑΓΙΩΝ ΠΑΝΤΩΝ ΚΑΛΥΜΝΟΥ
Μέρος Δ΄:  Θαύματα του Αγίου.
ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΤΑΝΥΞΙΣ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ 
http://katanixis.blogspot.gr/2014/08/blog-post_70.html#more
http://www.hristospanagia.gr/?p=30840#more-30840 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου