ΠΑΝΑΓΙΑ Η ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΙΤΙΣΣΑ

ΠΑΝΑΓΙΑ Η ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΙΤΙΣΣΑ
ΧΑΙΡΕ ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ ΚΑΙ ΘΕΟΒΑΔΙΣΤΟΝ(Κάνετε κλίκ στήν εἰκόνα γιά νά ὁδηγηθεῖτε στό ἱστολόγιο: ΚΥΡΙΟΣ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ 3

Πέμπτη 23 Οκτωβρίου 2014

Πῶς κλείνετε τό ρῆμα “EΓΩ” (Γέροντας Παΐσιος )

elder paisios pray
Προσωπική μου εμπειρία με τον γέροντα Παίσιο, αρχές της δεκαετίας του 80…
– Βρε παιδί μου μού λέει, δεν πάμε καλά γιατί κλείνουμε λάθος το ρήμα ΕΓΩ.
– Δηλαδή γέροντα;


– Να, εμείς το κλείνουμε ΕΓΩ, ΕΣΥ, ΑΥΤΟΣ, ενώ το σωστό είναι ΑΥΤΟΣ, ΕΣΥ, ΕΓΩ !
Και θαύμασα τότε …”φιλολογικώς”, την ευφυολογία του – πολλοί από εμάς πού τον βλέπαμε τότε αρκετές φορές τον χρόνο, γιατί πεταγόμαστε ένα 24ωρο στο Άγιο Όρος, -1979 κι αργότερα, δεν είχαμε καταλάβει συνειδητά την Αγιότητα του, και το διηγιόμουν σε όλους τούς φίλους μου, πολλά χρόνια όμως αργότερα, – ευτυχώς ζούσε, αν και άρρωστος ακόμη, κατάλαβα, “παιδαγωγικώ τω τρόπω ” γιατί το είπε σε εμένα [ ή και σε μένα] αυτό.. Μεγάλος προορατικός και διακριτικός Γέροντας ! Την ευχή του να έχουμε..

Γεροντας Παϊσιος
Πηγή agapienxristou blogspot.ca 
 http://www.diakonima.gr/2014/10/19/%CF%80%CF%89%CF%82-%CE%BA%CE%BB%CE%B5%CE%AF%CE%BD%CE%B5%CF%84%CE%B5-%CF%84%CE%BF-%CF%81%CE%AE%CE%BC%CE%B1-e%CE%B3%CF%89-%CE%B3%CE%B5%CF%81%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%B1%CF%82-%CF%80%CE%B1%CF%8A%CF%83/
http://www.hristospanagia.gr/?p=32766#more-32766 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου