ΠΑΝΑΓΙΑ Η ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΙΤΙΣΣΑ

ΠΑΝΑΓΙΑ Η ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΙΤΙΣΣΑ
ΧΑΙΡΕ ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ ΚΑΙ ΘΕΟΒΑΔΙΣΤΟΝ(Κάνετε κλίκ στήν εἰκόνα γιά νά ὁδηγηθεῖτε στό ἱστολόγιο: ΚΥΡΙΟΣ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ 3

Κυριακή 15 Ιανουαρίου 2017

Τά θαύματα τοῦ Χριστοῦ

ΤΑ ΘΑΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ

 Ονομάζομαι Αικατερίνη, στις 25 Οκτωβρίου του 2016 παραμονή του Αγίου Δημητρίου, ο μεγαλύτερος από τους δύο υιούς μου Δημήτριος 10 ετών είχε ένα ατύχημα. Ενώ έπαιζε ποδόσφαιρο με τον αδερφό του Ηλία και έναν συμμαθητή του, έπεσε το τέρμα του ποδοσφαίρου και τον χτύπησε πολύ σοβαρά έως θανάσιμα στο κεφάλι. Τον μεταφέραμε με τον σύζυγό μου Νικόλαο στο νοσοκομείο της Κορίνθου αναίσθητο, ενώ αιμορραγούσε από τη μύτη, το στόμα και τα αυτιά. Μια συσκευή μόνιμη που φορούσε στο στόμα για την γνάθο δυσκόλεψε πολύ την κατάσταση. Οι γιατροί έσπασαν το κάτω μέρος της συσκευής ενώ το υπόλοιπο έμεινε στη γνάθο. Η αξονική Κορίνθου έδειξε σοβαρά κατάγματα στο δεξί αυτί με αποτέλεσμα να μεταφερθεί με ασθενοφόρο στην Αθήνα στο νοσοκομείο «Παίδων» «Αγίας Σοφίας». Οι γιατροί έβαλαν τον Δημητράκη στο χειρουργείο και μας είπαν να υπογράψουμε σε περίπτωση που συνέβαινε το αναπάντεχο. Εγώ έλεγα συνέχεια την ευχή, προσευχόμουν συνεχώς και παρακαλούσα πολλούς Αγίους να σπεύσουν σε βοήθεια. Οι γιατροί κατάφεραν να σταματήσουν την αιμορραγία με ένα «πώμα» στον λαιμό του.
Έπειτα τον πήγαν για αξονική τομογραφία και διέγνωσαν ότι κομματάκια σιδήρου από την συσκευή της γνάθου που είχαν σπάσει είχαν τρυπήσει την ‘σταφυλή’ πίσω από στο λαιμό του όπως και άλλα σημεία του λαιμού του και το «πώμα» που έβαλαν ίσως να τα έσπρωξε και πιο βαθιά, αφού από εκεί προερχόταν μεγάλη αιμορραγία.Επειδή δεν υπήρχαν κρεβάτια, ο Δημητράκης μεταφέρθηκε στο διπλανό νοσοκομείο «Αγλαΐας Κυριακού». Ξημερώματα του Αγίου Δημητρίου μας κάλεσαν οι γιατροί για ενημέρωση. Μας είπαν ότι το παιδί βρίσκεται σε καταστολή, διασωληνωμένο στην εντατική και αναπνέει με μηχανική υποστήριξη. Είχε κατάγματα στο κεφάλι, μελανιές στον εγκέφαλο, σπάσιμο κρανίου. Θα έμενε στην εντατική από την Τρίτη 25 Οκτωβρίου – ξημερώματα Τετάρτης 26 Οκτωβρίου έως την Κυριακή 30 Οκτωβρίου σε κρίσιμη κατάσταση. Προσευχόμασταν όλοι η οικογένειά του, φίλοι, συγγενείς, δόθηκε το όνομά του να διαβαστεί σε μοναστήρια, έγιναν αμέτρητα τάματα, παρακλήσεις.Το ενδιαφέρον όλων απίστευτο και περιμέναμε όλοι ένα θαύμα. Σημείωση: Την Πέμπτη το μεσημέρι με την δύναμη του Κυρίου, αφέθηκα στο θέλημά Του – αυτό είναι το μυστικό- το παιδί το άφησα στα χέρια του Θεού και το πίστεψα αυτό. Από εκείνη τη στιγμή άρχισαν τα θαύματα. Μέσα στην εντατική όση ώρα καθόμουν με τον σύζυγό μου του διάβαζα κεφάλαια από το «Τετραευάγγελο», έλεγα του «Χαιρετισμούς της Παναγίας» και διάβαζα «παρακλήσεις Αγίων». Και Ω! του θαύματος.
1Ο Θαύμα: Την Πέμπτη στις 27 Οκτωβρίου, ενώ τον πήγαιναν στο χειρουργείο να του αφαιρέσουν τα ξένα σώματα στο λαιμό του, η αδερφή μου διάβαζε την παράκληση του Οσίου Παταπίου. Βγήκαν οι γιατροί και μας είπαν ότι δεν έγινε χειρουργική επέμβαση, γιατί δεν βρήκαν τίποτα. Μας ενημέρωσαν όμως ότι κάτι δεν πήγαινε καλά με τις κόρες των ματιών και θα πήγαινε για αξονική τομογραφία.
΄Έλεγα συνεχώς την ευχή με κομποσκοίνι και ζητούσα από τον Κύριο Ιησού Χριστό, όπως σπλαχνίσθηκε τον υιό της χήρας και τον ανέστησε, να αναστήσει και τον δικό μου γιό.
2Ο Θαύμα: Προσευχήθηκα στον «Όσιο Δαυίδ» και έταξα ένα χρηματικό ποσό. Τον παρακάλεσα, επειδή έχω διαβάσει τόσα θαύματα να βοηθήσει να γίνει ένα θαύμα και σε μένα, να μας φωνάξουν οι γιατροί και να μας πουν πως βγήκε καθαρή η αξονική και αύριο το παιδί θα ανοίξει τα μάτια του. Έτσι και έγινε, μας ενημέρωσαν οι γιατροί πως η εξέταση βγήκε πεντακάθαρη, σταματάμε την καταστολή και αύριο ο Δημητράκης θα ανοίξει τα μάτια του.
Με τον ίδιο τρόπο συνεχίστηκαν και άλλα θαύματα. Κατά παράδοξο τρόπο και ενώ κανένας δεν το περίμενε, ξύπνησε με πλήρη διαύγεια, περπάτησε σχεδόν χωρίς βοήθεια και επανέρχεται στην ζωή με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Ευχαριστούμε τον Θεό , την Παναγία, τον Όσιο Δαυίδ, τον Όσιο Πατάπιο, τον Άγιο Ιωάννη Μαξίμοβιτς, τον άγιο Στυλιανό, τον Άγιο Φανούριο, τον ‘Άγιο Δημήτριο και όλους τους Αγίους που επικαλεστήκαμε και αυτούς που ήρθαν χωρίς να γνωρίζουμε και έσωσαν το παιδί μου, πρωτίστως από τον θάνατο αλλά και από σοβαρές βλάβες του εγκεφάλου μετά από ένα τόσο σοβαρό χτύπημα.
Όταν ο Δημήτρης βγήκε από το νοσοκομείο και ενώ βρισκόμασταν όλοι η οικογένεια μαζί, τον ρώτησα, αν με άκουγε, όταν του μιλούσα στην εντατική και ήταν σε καταστολή, σε πλήρη νάρκωση δηλαδή. Τότε άρχισε να μου διηγείται ότι είχε φύγει από αυτόν τον κόσμο. Συγκεκριμένα μου είπε: Ήμουν μαζί με τον Χριστό, εγώ ήμουν πάνω σε ένα άλογο και πίσω μου ήταν ο Χριστός. Δεν ξέρεις μαμά πόσο καλός είναι με αγαπούσε τόσο πολύ, με πήγε σε πολλά μοναστήρια στο Άγιον Όρος, στην μονή Οσίου Δαυίδ. Εκεί ο Όσιος Δαυίδ με σταύρωσε στα μάτια. Είδα πολλούς Αγίους, τον Άγιο Γεράσιμο, τον όσιο Πατάπιο, τον Άγιο Δημήτριο που με βοηθούσε και ήταν συνεχώς δίπλα μου. Ανεβαίνοντας στον Ουρανό είδα τους πλανήτες (τον Κρόνο, τη Σελήνη). Εκεί φοβήθηκα. Τότε μου είπε ο Χριστός μη φοβάσαι και ηρέμησα. Έπειτα περάσαμε στην αμαρτία( εννοεί την Κόλαση) εκεί ήταν ένα μεγάλο θηρίο που κατάπινε ανθρώπους. Στο τέλος έφτασα στον Παράδεισο.Εκεί ήταν η Παναγία που στην αγκαλιά της κρατούσε τον Χριστό, μου είπε:
«Γύρνα πίσω στην μάνα σου αγοράκι μου»
Τότε γύρισα σ’ αυτόν τον κόσμο. Τότε τον ρώτησα εγώ:
«Και πως ξύπνησες;» Και μου απάντησε:
«Μου έκανε ‘φου’ ο Χριστός στο πρόσωπο και ξύπνησα.
Να είναι δοξασμένο το όνομα του Ιησού Χριστού εις τον αιώνα των αιώνων.
ΑΜΗΝ.
πηγή: ἠλεκτρονικό ταχυδρομεῖο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου