ΠΑΝΑΓΙΑ Η ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΙΤΙΣΣΑ

ΠΑΝΑΓΙΑ Η ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΙΤΙΣΣΑ
ΧΑΙΡΕ ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ ΚΑΙ ΘΕΟΒΑΔΙΣΤΟΝ(Κάνετε κλίκ στήν εἰκόνα γιά νά ὁδηγηθεῖτε στό ἱστολόγιο: ΚΥΡΙΟΣ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ 3

Δευτέρα 15 Απριλίου 2013

Μαρτυρία θαυμαστή Ἁγιορείτη περί π.Τύχων

Αφήγηση γέροντος ηγουμένου (τελευταίο πνευματικοπαίδι του χαρισματούχου παπα Φιλάρετου του Κωνσταμονίτη).

Όταν ήμουν νεαρος μοναχός με την ευλογία του γέροντος μου Φιλάρετου πήγα να εξομολογηθώ στον παπα Τυχωνα τον Ρωσο (τον γέροντα του π.Παισίου).
Αφού μας δέχθηκε ,του είπαμε γιατί πήγαμε και ξεκίνησα την εξομολόγηση.
Έλεγα με σκυμμένο κεφάλι τις αμαρτιές μου και όσο περνούσε η ώρα ένοιωθα τον αυχένα μου να μουσκεύει.
Δεν ήξερα τι συμβαινει.

Μόλις τελειωσα την εξομολόγηση και σήκωσα το κεφάλι είδα τον παπα Τυχωνα να κλαίει με πολλά δακρυα,τα οποία έπεφταν πάνω στο κεφάλι μου όση ώρα έκανα την εξομολόγηση!!!
Είπε πάλι ο ίδιος:
Ο παπα Τυχων ήταν ρώσος και μιλούσε μονο σπαστά ελληνικά.
όταν όμως άρχιζε να μας συμβουλεύει μετά την έξομολογηση εμείς ακούγαμε τα λόγια του στην καθαρεύουσα,σε γλώσσα όμοια με αυτη που μιλούσε ο αγ.Ιωάννης ο Χρυσόστομος!!!
Δεν ημουν ο μονος στον οποιο συνεβαινε αυτο.Και ο πατηρ Α. που πηγαιναμε μαζί για εξομολόγηση άκουγε τα ιδια! 
 
http://papa-tyxwn.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου